Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Η Stefania δίνει νέα πνοή στο «Πιάνω Φωτιά» – Hit Channel

Το αγαπημένο τραγούδι αποκτά την pop αισθητική της Stefania.

Η Stefania φέρνει στο σήμερα με τον δικό της μοναδικό τρόπο το αξέχαστο τραγούδι «Πιάνω Φωτιά» από τη δεκαετία του 2000.

Η Στεφανία Λυμπερακάκη, εκτός από μια εξαιρετική τραγουδίστρια είναι και μια καταξιωμένη ηθοποιός στην Ολλανδία, τη χώρα στην οποία ζει με την οικογένειά της.

Με αυτή λοιπόν την ιδιότητα η νεαρή pop star διασκευάζει τη μεγάλη επιτυχία «Πιάνω Φωτιά» των ΜΠΛΕ, η οποία και αναφέρεται σε μια γυναίκα γεννημένη τη δεκαετία του ’70.

Το τραγούδι κυκλοφόρησε τη χρόνια γέννησης της Stefania το 2002.

Τη μουσική του «Πιάνω Φωτιά» έχει υπογράψει ο Γιώργος Παπαποστόλος και τους στίχους ο Γιώργος Παρώδης και το τραγούδι ερμήνευσε πρώτη η μοναδική Τζώρτζια των ΜΠΛΕ.

Τη διασκευή του «Πιάνω Φωτιά» υπογράφει ο γνωστός συνθέτης και παραγωγός Δημήτρης Κοντόπουλος, ο οποίος και προσέγγισε το τραγούδι με μια σύγχρονη pop αισθητική που έφερε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα σε συνδυασμό με τη μοναδική χροιά της Stefania.

Η Stefania παρουσίασε για πρώτη φορά στη σκηνή τη διασκευή του «Πιάνω Φωτιά» κατά τη διάρκεια της πρόσφατης εμφάνισής της στο MadWalk 2022, όπου τραγούδησε επίσης και το «Yalla Baby».

«Το “Πιάνω Φωτιά” κυκλοφόρησε το 2002, τη χρονιά που γεννήθηκα και θέλω να ευχαριστήσω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τους ΜΠΛΕ για την άδειά τους να το διασκευάσουμε. Ελπίζω να σας αρέσει όσο και σε εμένα η δουλειά του μοναδικού Δημήτρη Κοντόπουλου!», σχολίασε η Stefania σε ανάρτησή της στο Instagram.

ΠΗΓΗ

Η υποψηφιότητά της για την Eurovision 2023 και το θέμα του τραγουδιού – Hit Channel

Η Αντωνία Καούρη είναι μαζί με τη Μαρία Μαραγκού υποψήφιες να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στην Eurovision 2023 με το ντουέτο «Shout Out».

Η Αντωνία Καούρη μίλησε για την υποψηφιότητά της να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision το 2023 και το θέμα του τραγουδιού της.

Όπως ανακοινώθηκε από την ΕΡΤ στις 28 Δεκεμβρίου, στην τελική φάση της ψηφοφορίας για τη συμμετοχή της Ελλάδας στην Eurovision 2023 έχουν περάσει επτά τραγούδια, μεταξύ των οποίων και το «Shout Out» της Μαρίας Μαραγκού και της Αντωνίας Καούρη.

Η Αντωνία Καούρη εμφανίστηκε στην εκπομπή «Breakfast@Star» και μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι είναι πολύ ενθουσιασμένη που βρίσκεται στα επικρατέστερα τραγούδια για τη συμμετοχή της Ελλάδας στη φετινή Eurovision και αποκάλυψε και πώς δημιουργήθηκε η ιδέα του ντουέτου μαζί με τη Μαρία Μαραγκού.

«Η συνεργασία μου με τη Μαρία ήταν ιδέα της εταιρείας μας, που το βρίσκω πάρα πολύ καλό. Είχα στείλει και ένα άλλο τραγούδι δικό μου. Δεν με πείραξε που δεν πήγα μόνη μου γιατί η Μαρία είναι εξαιρετικό παιδί», είπε.

Η Αντωνία Καούρη αποκάλυψε επίσης το θέμα του τραγουδιού τους και εξήγησε ότι το «Shout Out» στέλνει ένα πολύ ωραίο και ιδιαίτερο κοινωνικό μήνυμα που αφορά πολλούς από εμάς.

«Δεν πιστεύω ότι εγώ και η Μαρία είμαστε οι καταλληλότερες για να πάμε στον διαγωνισμό, δεν είμαι εγώ αυτή που θα το κρίνω. Παρόλα αυτά θεωρώ ότι έχω κάτι ξεχωριστό», σχολίασε.

«Το τραγούδι μας είναι πολύ ιδιαίτερο, έχει κοινωνικό κομμάτι, βγάζει μία νοσταλγία, είναι σαν να είναι από άλλη εποχή. Το σκηνοθετικό κομμάτι δεν το έχουμε αποφασίσει ακόμα», συνέχισε.

Κλείνοντας, η Αντωνία Καούρη σημείωσε ότι δεν τη φοβίζει ο ανταγωνισμός και ανέφερε ότι αν δεν επιλεχθεί, θα προσπαθήσει ξανά να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision, ενώ τόνισε ότι έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στην επιλογή της ΕΡΤ και του κοινού.

Το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision στο Λίβερπουλ τον Μάιο του 2023 θα αναδειχθεί από την ψηφοφορία των 70 μελών της Επιτροπής Κοινού, που για πρώτη φορά συμμετέχει με αυτόν τον τρόπο στη διαδικασία επιλογής και από την αντίστοιχη ψηφοφορία της επταμελούς Επιτροπής της ΕΡΤ.

Θα υπάρχει συντελεστής βαρύτητας 50,6% στην ψήφο της Επιτροπής Κοινού έναντι 49,4% της ψήφου της Επιτροπής της ΕΡΤ.

ΠΗΓΗ

Οι καλεσμένοι του Γιώργου Θεοφάνους την Παρασκευή 6 Ιανουαρίου – Hit Channel

Ανήμερα των Θεοφανίων μία μαγευτική μουσική βραδιά στο «Ένα Τραγούδι Ακόμα» με τον Γιώργο Θεοφάνους.

Ο Γιώργος Θεοφάνους υποδέχεται τον Βαλάντη, τη Δέσποινα Ολυμπίου, τον Hovig και τη Ναυσικά στο «Ένα Τραγούδι Ακόμα», την Παρασκευή 6 Ιανουαρίου στις 23:00 στο OPEN, σε μία βραδιά με πολλή μουσική και τραγούδι.

Ο Βαλάντης έρχεται στο «Ένα Τραγούδι Ακόμα» και μας χαρίζει τις μεγαλύτερες επιτυχίες του, αλλά τον ακούμε και σε τραγούδια  άλλων καλλιτεχνών, τα οποία ερμηνεύει με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο.

Μαζί με τον Γιώργο Θεοφάνους μιλάνε για τη συνεργασία τους σε ένα τραγούδι που έχει μείνει μέχρι και σήμερα στις καρδιές όλων μας, ενώ μας αποκαλύπτει τις ιστορίες πίσω από τα τραγούδια του.

Η βραδιά συνεχίζεται με τη Δέσποινα Ολυμπίου και τον Βαλάντη να ερμηνεύουν ένα πολύ αγαπημένο ντουέτο.

Η διάθεση ανεβαίνει με τη Δέσποινα Ολυμπίου μαζί με τον Hovig να μας ξεσηκώνουν με το κέφι τους και την ενέργεια τους, όπως κάνουν και στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζονται μαζί.

Στη συνέχεια απολαμβάνουμε τη Ναυσικά, η οποία έχει κάνει τα πρώτα της δισκογραφικά βήματα σε ηλικία 11 ετών, μαζί με τον Γιώργο Θεοφάνους, και έρχεται στην εκπομπή για μας θυμίσει για ποιο λόγο συνέχισε το τραγούδι που αγαπά τόσο πολύ.

Η έκπληξη της βραδιάς είναι η παιδική χορωδία του Σπύρου Λάμπρου, που μαζί με τη Ναυσικά ερμηνεύουν ένα τρυφερό τραγούδι για τα παιδιά.

«Ένα Τραγούδι Ακόμα», με τον Γιώργο Θεοφάνους την Παρασκευή 6 Ιανουαρίου στις 23:00 στο OPEN.

ΠΗΓΗ

Το video clip του «Μια Ζωή Μέσα Στους Δρόμους» για τη σειρά «Αυτή Η Νύχτα Μένει» – Hit Channel

Τα πλάνα του Μπάμπη Στόκα δένουν αρμονικά με σκηνές από τη σειρά «Αυτή Η Νύχτα Μένει» και δημιουργούν ένα ατμοσφαιρικό αποτέλεσμα.

Ο Μπάμπης Στόκας ερμηνεύει μοναδικά το θρυλικό τραγούδι «Μια Ζωή Μέσα Στους Δρόμους» και ντύνει τους τίτλους τέλους της σειράς «Αυτή Η Νύχτα Μένει» του Alpha.

Με το χαρακτηριστικό μέταλλο της φωνής του, ο καταξιωμένος καλλιτέχνης Μπάμπης Στόκας μας χαρίζει μία υπέροχη επανεκτέλεση του «Μια Ζωή Μέσα Στους Δρόμους», ένα από τα πιο διαχρονικά και αγαπημένα τραγούδια της ελληνικής δισκογραφίας.

Τη μουσική του «Μια Ζωή Μέσα Στους Δρόμους» έχει γράψει ο Τάκης Σούκας και τους στίχους ο Βασίλης Παπαδόπουλος.

Το «Μια Ζωή Μέσα Στους Δρόμους» ερμήνευσε πρώτη με τη μοναδική φωνή της η σπουδαία Χάρις Αλεξίου το 1985 με τη συμμετοχή της στον δίσκο «Η Αγάπη Είναι Το Θέμα».

Επιτυχία έχουν γνωρίσει επίσης οι εκτελέσεις της Ελένης Βιτάλη (1987), του Δημήτρη Μητροπάνου (1989) και των Πυξ Λαξ (1999).

Το «Μια Ζωή Μέσα Στους Δρόμους» έρχεται ξανά στο σήμερα με ερμηνευτή τον Μπάμπη Στόκα και μαγεύει, έχοντας ήδη κερδίσει το κοινό μέσα από την επιτυχημένη σειρά «Αυτή Η Νύχτα Μένει», που μεταδίδεται από τον Alpha κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 22:40.

Στο music video, που σκηνοθέτησε ο Γιώργος Γκάβαλος, ο Μπάμπης Στόκας γίνεται οδηγός μας σε μία περιπλάνηση στους δρόμους της Αθήνας. Τα πλάνα του δένουν αρμονικά με σκηνές από τη σειρά «Αυτή Η Νύχτα Μένει» και δημιουργούν ένα ατμοσφαιρικό, ροκ και κινηματογραφικό αποτέλεσμα.

Εν τω μεταξύ, το ομώνυμο τραγούδι της σειράς «Αυτή Η Νύχτα Μένει» ερμηνεύει η Γιώτα Νέγκα και μπορείτε να το ακούσετε εδώ.

Το «Μια Ζωή Μέσα Στους Δρόμους» κυκλοφορεί στα ψηφιακά καταστήματα μουσικής από την Panik Oxygen.

ΠΗΓΗ

Πότε θα γίνει η κηδεία του – Η επιθυμία της οικογένειάς του – Hit Channel

Η πολιτική κηδεία του Νότη Μαυρουδή θα γίνει στο κοιμητήριο Χαλανδρίου.

Το Σάββατο 7 Ιανουαρίου θα πραγματοποιηθεί η πολιτική κηδεία του μουσικοσυνθέτη Νότη Μαυρουδή, ο οποίος τραυματίστηκε θανάσιμα το βράδυ της Τρίτης 3 Ιανουαρίου στο σπίτι του στην Κουκουράβα Πηλίου.

Με βάση πληροφορίες, ο 77χρονος συνθέτης και κιθαρίστας έπεσε από ύψος τριών μέτρων πάνε σε πέτρα με το κεφάλι, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα.

Σύμφωνα με ανάρτηση του γιου του, Χάρη Μαυρουδή, στα κοινωνικά δίκτυα η πολιτική κηδεία θα γίνει στο κοιμητήριο Χαλανδρίου στις 10:30 το πρωί του Σαββάτου 7 Ιανουαρίου και θα ακολουθήσει αποτέφρωση στο αποτεφρωτήριο της Ριτσώνας στις 13:00.

Επιθυμία της οικογένειας είναι αντί στεφάνων να συγκεντρωθούν χρήματα προκειμένου να αγοραστούν μουσικά όργανα για τη Συμφωνική Ορχήστρα Νέων του Δήμου Χαλανδρίου.

Χάρης Μαυρούδης: «Ακροβολισμένοι παπαράτσι επιχειρούν να καταγράψουν τον πόνο μας»

Την ώρα που η οικογένεια του Νότη Μαυρούδη, θρηνεί για την απώλεια του, ο γιος του απευθύνει έκκληση να σταματήσει η έντονη δημοσιογραφική παρουσία, έξω από το εξοχικό τους, και να σεβαστούν την ιδιαίτερη αυτή κατάσταση.

Συγκεκριμένα, ο Χάρης Μαυρουδής, με ανάρτηση στο Facebook παρακάλεσε τους τηλεοπτικούς σταθμούς να ζητήσουν από τους εργαζόμενους τους να αποχωρήσουν από τον χώρο τους και να σεβαστούν τις δύσκολες ώρες που βιώνουν.

Η ανάρτηση του Χάρη Μαυρούδη στο Facebook:

«Την τελευταία φορά που θυμάμαι τον πατέρα μας να κλαίει ήταν όταν πέθανε ο Χατζιδάκις. Θυμάμαι επίσης πόσο ήταν θυμωμένος με τον τρόπο που κάποιοι “δημοσιογράφοι” δεν σεβάστηκαν τον θάνατό του αλλά έδειχναν σε τηλεοπτική μετάδοση τον Χατζιδάκι να μεταφέρεται με το φορείο.

Ο πατέρας μας με την στάση ζωής του, απέφυγε αυτή τη “δημοσιογραφία” δεν “έπαιξε” ποτέ το παιχνίδι του life style, κρατώντας το μέτρο και τις ισορροπίες που ο ίδιος επέλεξε.

Αυτή τη στιγμή ακροβολισμένοι παπαράτσι “δημοσιογράφοι” γύρω από το εξοχικό μας, μη σεβόμενοι τη στάση ζωής μας, επιχειρούν να καταγράψουν τον πόνο μας. Εκπομπές life style μας τηλεφωνούν ρωτώντας μας ερωτήσεις που ποτέ δεν θα μπορούσε να διανοηθεί άνθρωπος να ρωτήσει συνάνθρωπο που μόλις έχει χάσει τον σύντροφό του, τον γονιό του.

Παρακαλώ πολύ τους τηλεοπτικούς σταθμούς να ζητήσουν από τους εργαζόμενούς τους να αποχωρήσουν και να σεβαστούν (έστω και για τους τύπους) τις δύσκολες στιγμές που βιώνουμε», έγραψε χαρακτηριστικά.

ΠΗΓΗ

Το «The Voice» επιστρέφει σε νέα ημέρα – Όσα θα δούμε στα Knockouts – Hit Channel

Τα Knockouts του «The Voice of Greece» αρχίζουν.

Σε νέα ημέρα αλλά με το ίδιο πάθος για τη μουσική επιστρέφει το «The Voice of Greece» το 2023 και υποδέχεται τους διαγωνιζόμενους που πέρασαν από τα Blind Auditions στη φάση των Knockouts.

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός, ο Πάνος Μουζουράκης, η Έλενα Παπαρίζου και ο Σάκης Ρουβάς έχουν πλέον στις ομάδες τους από 33 φωνές και συνεργάζονται μαζί τους για να δώσουν το καλύτερο αποτέλεσμα.

Σε αυτό το δύσκολο έργο της προετοιμασίας αλλά και της επιλογής των κατάλληλων τραγουδιών δεν είναι μόνοι, καθώς έχουν κοντά τους αγαπημένους φίλους, ως guest coaches.

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός έχει στο πλευρό του τον good job nicky, ο Πάνος Μουζουράκης προσκάλεσε στο «The Voice of Greece» τον Γιάννη Γιοκαρίνη, η Έλενα Παπαρίζου εμπιστεύεται τον Θοδωρή Μαραντίνη, ενώ ο Σάκης Ρουβάς υποδέχεται τη Λένα Ζευγαρά.

Οι coaches μαζί με τους καλεσμένους τους, μελετούν τους επίλεκτους των ομάδων τους, επιλέγουν τραγούδια, παρατηρούν και διορθώνουν ερμηνευτικά και τεχνικά λάθη τους και τους συμβουλεύουν πώς θα βγάλουν τον καλύτερό τους εαυτό.

Τα Knockouts δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Οι διαγωνιζόμενοι της κάθε ομάδας ανεβαίνουν στη σκηνή σε τριάδες, ερμηνεύουν από ένα τραγούδι και οι coaches πρέπει να αποφασίσουν με ποιον από τους τρεις θα συνεχίσουν στην επόμενη φάση.

Η επιλογή γίνεται τόσο δύσκολη μερικές φορές που οι coaches φτάνουν στο σημείο να ελπίζουν σε ένα steal του παίκτη τους από άλλον coach.

Στο backstage, η Βάλια Χατζηθεοδώρου δίνει τη θετική της ενέργεια στους τραγουδιστές και τις οικογένειές τους.

Το stage του «The Voice of Greece» παίρνει «φωτιά» όταν υποδέχεται τους καλεσμένους καλλιτέχνες σε απολαυστικά ντουέτα με τους coaches.

Φωτογραφίες

 

ΠΗΓΗ

Ο Γιώργος Μαζωνάκης κυκλοφορεί το νέο τραγούδι «Πνίγομαι (Δεν Πνίγομαι)» – Hit Channel

«Πνίγομαι (Δεν Πνίγομαι)» ονομάζεται το νέο τραγούδι του Γιώργου Μαζωνάκη.

Ο Γιώργος Μαζωνάκης είναι έτοιμος να υποδεχθεί τη νέα χρονιά με ένα ολοκαίνουργιο τραγούδι.

Ο δημοφιλής καλλιτέχνης ανακοίνωσε μέσω των λογαριασμών που διατηρεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι πρόκειται να δώσει συνέχεια στο σερί των επιτυχιών του σε λίγες ημέρες και σκόρπισε ενθουσιασμό αμέσως τους πολυάριθμους θαυμαστές του.

Σύμφωνα με τη σχετική ανάκτηση του Γιώργου Μαζωνάκη το νέο single που θα κυκλοφορήσει σύντομα έχει τον τίτλο «Πνίγομαι (Δεν Πνίγομαι)».

Τη μουσική του τραγουδιού υπογράφει ο Γιώργος Σαμπάνης ενώ οι στίχοι ανήκουν στην Ελένη Γιαννατσούλια, ένα δίδυμο με δοκιμασμένη χημεία που έχει χαρίσει στον Γιώργο Μαζωνάκη πληθώρα επιτυχιών κατά τη διάρκεια όλων αυτών των ετών.

Το «Πνίγομαι (Δεν Πνίγομαι)» είναι το επόμενο τραγούδι που θα κυκλοφορήσει ο Γιώργος Μαζωνάκης μετά την εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία της διεθνούς συνεργασίας του με τον γνωστό τραγουδιστή Arash στο single «Τώρα Τώρα (Boro Boro)».

Μέσα σε μόλις επτά μήνες από την κυκλοφορία του, τον προηγούμενο Ιούνιο, το «Τώρα Τώρα (Boro Boro)» έχει καταφέρει να συγκεντρώσει πάνω από 22 εκατομμύρια προβολές στο YouTube με το music video του και σχεδόν 6 εκατομμύρια streams στην πλατφόρμα του Spotify.

Παράλληλα, το «Τώρα Τώρα (Boro Boro)» διέγραψε μία εξίσου επιτυχημένη πορεία και στα ραδιόφωνα, ανεβαίνοντας μέχρι το νούμερο 2 τόσο στο μικτό airplay chart όσο και στο ελληνικό airplay chart της MediaInspector.

Το νέο τραγούδι του Γιώργου Μαζωνάκη με τίτλο «Πνίγομαι (Δεν Πνίγομαι)» θα κυκλοφορήσει σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις υπηρεσίες streaming από τη Minos EMI, a Universal Music Company την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου.



ΠΗΓΗ

Αφιέρωμα στα τραγούδια της δεκαετίας του ’60 – Hit Channel

Ο Νίκος Πορτοκάλογλου και η Ρένα Μόρφη υποδέχονται τρεις διαφορετικές γενιές τραγουδοποιών και ερμηνευτών.

Αφιερωμένο στα τραγούδια που έγραψαν ιστορία τη θρυλική δεκαετία του ’60 είναι το «Μουσικό Κουτί» την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου, στις 22:00, στην ΕΡΤ1.

Ο Νίκος Πορτοκάλογλου και η Ρένα Μόρφη μοιράζονται την αγάπη τους για τους καλλιτέχνες που μεγαλούργησαν τότε με τον Βασίλη Καζούλη, τα Κίτρινα Ποδήλατα, την Αλεξάνδρα Κόνιακ και τον Βασίλη Προδρόμου.

Τρεις διαφορετικές γενιές τραγουδοποιών και ερμηνευτών, που τις ενώνει η αγάπη τους για τα τραγούδια της συγκεκριμένης δεκαετίας.

Ο Leonard Cohen συναντά τον Νίκο Γκάτσο και ο Διονύσης Σαββόπουλος τον Μίκη Θεοδωράκη. Το τραγούδι «When A Man Loves a Woman», συνώνυμο του έρωτα, ξυπνά αναμνήσεις, ενώ το διαχρονικό «Άγαλμα» του Μίμη Πλέσσα μάς θυμίζει ότι και τα μουσικά διαμάντια είναι παντοτινά.

«Τη δεκαετία του ’60, η μουσική απογειώνεται με πρωτοφανή έμπνευση, δύναμη και πρωτοτυπία. Δεν ξέρω αν άλλαξε ο κόσμος, αλλά σίγουρα άλλαξε η μουσική για πάντα», σημειώνει ο Νίκος Πορτοκάλογλου.

Ο Βασίλης Προδρόμου ερμηνεύει την αξεπέραστη δημιουργία «Θα Κλείσω Τα Μάτια» του Άκη Πάνου, με διαφορετικούς στίχους από εκείνους που επανακυκλοφόρησε το τραγούδι το 1971, ένα χασάπικο που έγραψε ο δημιουργός το 1967 για τη φωνή του Γρηγόρη Μπιθικώτση.

Και από το κλασικό «Θα Κλείσω Στα Μάτια» στο επίσης κλασικό «All My Loving» των Beatles, που ερμηνεύει με τη γνώριμη και αγαπημένη φωνή του ο Βασίλης Καζούλης.

Ο Βασίλης Καζούλης μιλάει για τον Leonard Cohen που αγάπησε, τα Κίτρινα Ποδήλατα για τα τραγούδια που τους μάγεψαν μέσα από τις ελληνικές ταινίες, ο Βασίλης Προδρόμου αναφέρεται στους καλλιτέχνες και δημιουργούς που τον σημάδεψαν και η Αλεξάνδρα Κόνιακ διαλέγει ποια τραγούδια θα ήθελε να διασκευάσει από τη συγκεκριμένη δεκαετία.

Τα Κίτρινα Ποδήλατα παίρνουν τη σκυτάλη ερμηνεύοντας το «I Got You (I Feel Good)» του James Brown και όλη η παρέα χορεύει στον ρυθμό.

Ένα δίλημμα που δυσκολεύει παρουσιαστές και καλεσμένους είναι αν γυρνούσαμε τον χρόνο πίσω και στο επόμενο «Μουσικό Κουτί» είχαμε τη δυνατότητα να καλέσουμε την Τζένη Βάνου ή την Πόλυ Πάνου, ποια θα διάλεγαν;

Τη μεγάλη δημιουργία «Η Σκλάβα» του Γιώργου Μουζάκη, σε στίχους Γιώργου Γιαννακόπουλου, που στιγμάτισε με την ερμηνεία της η Τζένη Βάνου, ακούμε απόψε από τη βελούδινη φωνή της η Αλεξάνδρα Κόνιακ.

Στο juke box υποδεχόμαστε τους φίλους του «Μουσικού Κουτιού» που αγαπάνε τα ’60s και τις διασκευές.

Το «Μουσικό Κουτί», που έχει κερδίσει το πιο δυνατό χειροκρότημα και την αγάπη των τηλεθεατών, συνεχίζει για τρίτη σεζόν το περιπετειώδες ταξίδι του.

Ο Νίκος Πορτοκάλογλου και η Ρένα Μόρφη, με το ίδιο πάθος και την ίδια λαχτάρα, ενώνουν διαφορετικούς μουσικούς κόσμους, όπου όλα χωράνε και όλα δένουν αρμονικά.

Το «Μουσικό Κουτί» υποδέχεται καταξιωμένους αλλά και νέους καλλιτέχνες και τιμά τους δημιουργούς που με τη μουσική και τον στίχο τους έδωσαν νέα πνοή στο ελληνικό τραγούδι.

Καθίστε αναπαυτικά, ανοίγει το «Μουσικό Κουτί» την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2023, στις 22:00, στην ΕΡΤ1.

ΠΗΓΗ

Πέθανε ο μεγάλος συνθέτης και κιθαρίστας – Είχε δυστύχημα στο Βόλο – Hit Channel

Θλίψη στον καλλιτεχνικό κόσμο.

Τραγικό θάνατο βρήκε το βράδυ της Τρίτης 3 Ιανουαρίου, ενώ βρισκόταν με τη σύζυγό του στο σπίτι τους στη Μακρινίτσα του Πηλίου, ο γνωστός συνθέτης, κιθαρίστας και ραδιοφωνικός παραγωγός Νότης Μαυρουδής.

Σύμφωνα με το Magnisia News, ο άτυχος καλλιτέχνης ενώ είχε πάει για διακοπές στο σπίτι του στην Κουκουράβα, λίγο μετά τις 20:30, έβαλε ένα ξύλο στα κάγκελα της αυλής του σπιτιού του και πάτησε πάνω, ίσως για να διορθώσει κάτι, αλλά πιθανόν έχασε την ισορροπία του ή ζαλίστηκε και έπεσε στο κενό.

Με βάση διασταυρωμένες πληροφορίες, ο 77χρονος έπεσε από ύψος τριών μέτρων πάνε σε πέτρα με το κεφάλι, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα.

Η σύζυγός του, μη μπορώντας να πιστέψει τι είχε συμβεί, κάλεσε το ΕΚΑΒ στις 20.45, κινητή μονάδα με γιατρό πήγε στο σημείο, αλλά ο άτυχος συνθέτης ήταν γεμάτος αίμα και ήδη είχε αφήσει την τελευταία του πνοή.

Η σορός του μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Βόλου, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατό του.

«Τυχερός που άραξα στη Μακρινίτσα και απολαμβάνω αυτά που μας προσφέρει ο τόπος… »

«Είμαι τυχερός που έχω αράξει στη Μακρινίτσα και απολαμβάνω όλα αυτά που μας προσφέρει ο τόπος», έλεγε χαρακτηριστικά πριν από ένα μήνα, μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Ηλία Κουτσερή ο Νότης Μαυρουδής, ο οποίος περνούσε μεγάλα διαστήματα της ζωής του στο γνωστό χωριό.

Μάλιστα, ο Νότης Μαυρουδής αναφέρθηκε και στα σχόλια του Λουδοβίκου των Ανωγείων στο Ράδιο Ένα, ο οποίος εξήρε την ομορφιά του Πηλίου και συγκεκριμένα της Μακρινίτσας.

«Ο Λουδοβίκος ξέρει πολύ καλά όλα αυτά τα βαθιά νοήματα, το βλέμμα και τις αισθήσεις, διότι πέρα από τραγουδοποιός είναι και ένας πολύ καλός ζωγράφος. Όταν έρχομαι στη Μακρινίτσα νιώθω αυτή την αύρα του τόπου. Θεωρώ ότι είμαι τυχερός που έχω αράξει εκεί στη Μακρινίτσα και απολαμβάνω όλα αυτά που μας προσφέρει ο τόπος», είχε πει.

Ποιος ήταν ο Νότης Μαυρουδής

Ο Νότης Μαυρουδής τα δυο πρώτα χρόνια της ζωής του τα έζησε στη φυλακή δίπλα στη μητέρα του, που ήταν πολιτική κρατούμενη. Το 1958 ξεκίνησε μαθήματα κιθάρας στο Εθνικό Ωδείο με καθηγητή τον Δημήτρη Φάμπα και πήρε το δίπλωμα το 1969 με Άριστα.

Το 1970 εγκαταστάθηκε στην Ιταλία, όπου του ανατέθηκε η έδρα κλασικής κιθάρας στη Scuola Ciciva di Milano, στην οποία δίδαξε ως το 1975. Το 1970 επίσης παρακολούθησε τα μαθήματα της Ακαδημίας Santiago de Compostella στην Ισπανία με τον Jose Tomas.

Το 1975 ο Νότης Μαυρουδής εγκαταστάθηκε οριστικά στην Αθήνα και από αυτή τη χρονιά δίδαξε κλασική κιθάρα στο Εθνικό Ωδείο. Τα έτη 1975, 1977 και 1979 έδωσε ρεσιτάλ στο Φεστιβάλ Κλασικής Κιθάρας του Esztergom της Ουγγαρίας. Το 1978 πήρε μέρος στο διεθνές Φεστιβάλ Πολιτικού Τραγουδιού στο Ανατολικό Βερολίνο και στο 11ο Παγκόσμιο Φεστιβάλ Νεολαίας στην Αβάνα της Κούβας.

Ως συνθέτης και σολίστ έχει δώσει πολλά ρεσιτάλ σε πολλές χώρες, όπως Ελλάδα, Ιταλία, Φινλανδία, Ελβετία, Γερμανία, Ουγγαρία, Αυστρία και Κούβα.

Ως καθηγητής στο Εθνικό Ωδείο Αθήνας, ο Νότης Μαυρουδής είχε μαθητές αρκετούς δημοφιλείς καλλιτέχνες όπως οι Μανώλης Ανδρουλιδάκης, Σωκράτης Μάλαμας, Παναγιώτης Μάργαρης, Γιώργος Μελάς, Λάμπρος Ντούσικος, Δημήτρης Σωτηρόπουλος, κ.ά.

Από το 1994 ανέλαβε καθήκοντα προέδρου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Υπουργείου Πολιτισμού και από το 1995 ανέλαβε καλλιτεχνικός διευθυντής στο διεθνές Φεστιβάλ της Πάτρας.

Η πορεία του στη δισκογραφία

Ο Νότης Μαυρουδής μπήκε στη δισκογραφία το 1964 με τα τραγούδια «Άκρη δεν έχει ο ουρανός» και «Τα γιορτινά σου φόρεσε», σε στίχους του Γιάννη Κακουλίδη με ερμηνευτή τον Γιώργο Ζωγράφο. Το 1966 έγραψε μουσική για το θέατρο και τον κινηματογράφο.

Το 1968 μελοποίησε το έργο του «Άσμα ηρωϊκό» του Οδυσσέα Ελύτη και πένθιμο για τον χαμένο Ανθυπολοχαγό της Αλβανίας, που είναι ένα λαϊκό ορατόριο για φωνή-χορωδία και ορχήστρα.

Το 1976 κυκλοφορεί ο δίσκος «Ζωγραφιές» απ’ τον Θεόφιλο σε στίχους του Άκου Δασκαλόπουλου, εμπνευσμένους από τις ζωγραφιές του Θεόφιλου.

Το 1977, μελοποιεί ποιήματα του Μάνου Χατζιδάκι στον δίσκο «Παιδί της Γης».

Το 1985 κυκλοφορεί ο δίσκος «Έρως ανίκατε μάχαν» σε ποίηση του Ηλία Πετρόπουλου.
Από το 1990 έχει γράψει τραγούδια για Παιδική Χορωδία, και συνεργάζεται με την Παιδική Χορωδία Δημήτρη Τυπάλδου.

Το 1998 κυκλοφόρησαν οι δίσκοι με μουσική για τις θεατρικές παραστάσεις «Όλιβερ Τουίστ» (με μουσική και τραγούδια του για την παράσταση του «Θιάσου 81»), και «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» (με μουσική και 3 τραγούδια, για την παράσταση της ομώνυμης τραγωδίας από τον Θίασο «Θυμέλη»).

Μεταξύ 1999-2008 ηχογράφησε μαζί με τον μαθητή του Παναγιώτη Μάργαρη τη βραβευμένη σειρά «Cafe de l’ art», στην οποία διασκεύαζαν γνωστά τραγούδια από το ελληνικό και διεθνές ρεπερτόριο, για δύο κιθάρες.

Στο ίδιο πνεύμα, το 2018 ξεκίνησε τη σειρά «Café Latino» με τον Γιώργο Τοσσικιάν.
Το 2019 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις IANOS το έργο «Άγρυπνο φεγγάρι, Μελοποιημένοι Έλληνες ποιητές από τον 19ο και τον 20ό αιώνα».

Το 1999 κυκλοφορεί ο δίσκος «Λούνα Πάρκ», με την Παιδική Χορωδία του Δημήτρη Τυπάλδου και συμμετοχή του Γιώργου Νταλάρα. Το 2002 γράφει τραγούδια για γυναικείες φωνές, στον δίσκο «Στην ηχώ του έρωτα», στον οποίον συμμετέχουν μεγάλα ονόματα όπως η Χάρις Αλεξίου, η Γλυκερία, η Ελευθερία Αρβανιτάκη, η Έλλη Πασπαλά.

Το 2006 γράφουν με τον Ηλία Κατσούλη τραγούδια που «αφηγούνται» τις ιστορίες μεγάλων ελλήνων καλλιτεχνών (Γρ. Μπιθικώτσης, Στ. Χασκήλ, Ρόζα Εσκενάζυ, Μαρίνα Νίνου, Φλέρυ Νταντωνάκη, Σωτηρία Μπέλλου κ.ά.) και κυκλοφορούν στον δίσκο «Carte Postale».

Ο Νότης Μαυρουδής έχει συνεργαστεί με σπουδαίους ποιητές όπως ο Οδυσσέας Ελύτης, ο Γιάννης Κακουλίδης, ο Ηλίας Πετρόπουλος, ο Άκος Δασκαλόπουλος, Μάνο Χατζιδάκι, και τραγουδιστές όπως Θανάσης Γκαϊφύλλιας, Γιώργο Ζωγράφο, Αρλέτα, Πόπη Αστεριάδη, Ελένη Βιτάλη, Γιώργο Μουφλουζέλη, Γιάννη Σαμσιάρη, Νένα Βενετσάνου, Πέτρο Πανδή, Κώστα Θωμαΐδη, Σταμάτη Κραουνάκη, Τάνια Τσανακλίδου, Μανώλη Μητσιά, Χάρις Αλεξίου, Γιώργο Νταλάρα, Γλυκερία, Παντελή Θαλασσινό, Έλλη Πασπαλά, Αναστασία Μουτσάτσου κ.ά.

ΠΗΓΗ

Το «Νάνι» του Mad Clip και του Light είναι το No. 1 ελληνικό τραγούδι στις ψηφιακές πλατφόρμες για το 2022

Το τραγούδι έχει γίνει διαμαντένιο και μετρά πάνω από 16,5 εκατομμύρια streams μόνο στο Spotify.

Το «Νάνι», η δισκογραφική συνεργασία του Mad Clip, του Light και του Skive, αποτελεί το No. 1 ελληνικό τραγούδι στις ψηφιακές πλατφόρμες για το 2022.

Το τραγούδι περιλαμβάνεται στο άλμπουμ «Money And Drugs Can’t Live In Poverty» του Mad Clip, που κυκλοφόρησε μετά τον θάνατό του και αποτελεί ένα φόρο τιμής στον τον ίδιο και το πλούσιο μουσικό έργο του.

Το «Νάνι», το οποίο κυκλοφορεί από την Capital Music και την Panik Records, κατέκτησε την πρώτη θέση στο ετήσιο Digital Singles Chart της IFPI για το ελληνικό ρεπερτόριο.

Επίσης, έχει αποσπάσει την ανώτατη διάκριση στις ψηφιακές πλατφόρμες καθώς έχει γίνει διαμαντένιο και μετρά πάνω από 16,5 εκατομμύρια streams μόνο στο Spotify, όπου ήταν το τραγούδι με τα περισσότερα streams στην Ελλάδα για το 2022.

Στη δεύτερη θέση του ετήσιου Digital Singles Chart της IFPI για το ελληνικό ρεπερτόριο συναντάμε το «24 Hrs», στο οποίο ο Light συνεργάζεται με τον Trannos.

Στην τρίτη θέση της συνολικής κατάταξης για το 2022 ακολουθεί η συνεργασία του Light, του Trannos και του FY στο «Obsessed».

Τόσο το «24 Hrs» όσο και το «Obsessed», τα οποία κυκλοφορούν επίσης από την Capital Music και την Panik Records, έχουν γίνει ομοίως διαμαντένια στις ψηφιακές πλατφόρμες.

Σημειώνεται πως η Panik Records κατέκτησε την κορυφή και στο αντίστοιχο ετήσιο Digital Singles Chart της IFPI για το διεθνές ρεπερτόριο, καθώς στο No. 1 βρέθηκε το «As It Was» του Harry Styles.

ΠΗΓΗ

Ο Σωκράτης Μάλαμας επιστρέφει στον «Σταυρό του Νότου» – Hit Channel

Μία συνάντηση που περιμέναμε καιρό και μας είχε λείψει.

Ο Σωκράτης Μάλαμας επιστρέφει από Δευτέρα 9 Ιανουαρίου και κάθε Δευτέρα στην κεντρική σκηνή του «Σταυρού του Νότου».

Με την Ιουλία Καραπατάκη, τον Πέτρο Μάλαμα και την μπάντα του θα μας περιμένει στην αγαπημένη σκηνή του Νέου Κόσμου για να ξεκινάει η εβδομάδα με τα τραγούδια του.

Ο Σωκράτης Μάλαμας παίρνει την κιθάρα στα χέρια του και μας καλεί να «είμαστε ευτυχείς». Εφαλτήριο το χαμόγελό του, σαν εκείνο το νεύμα που προσμένουμε για να γίνουμε ένα μαζί του.

Μία συνάντηση που περιμέναμε καιρό και μας είχε λείψει. Και ένα πρόγραμμα που θα έχει όλα όσα αγαπάμε από τον Σωκράτη Μάλαμα αλλά και επιλογές από όσα αγαπάει και εκείνος από την ελληνική δισκογραφία και δεν έχει σταματήσει να τραγουδάει όλα αυτά τα χρόνια.

Με τον Γιάννη Παπατριανταφύλλου στο κοντραμπάσο, τον Κυριάκο Ταπάκη στο λαούτο και στο μπουζούκι, τον Κλέωνα Αντωνίου στην ηλεκτρική κιθάρα, τον Καλογιάννη Βεράνη στο βιολί και στην τρομπέτα, το Νίκο Μαγνήσαλη στα τύμπανα και τον Γιάννη Μάλαμα στα κρουστά.

Δεν γίνεται να λείπετε αν είστε από αυτούς που τους αρέσουν τα παραμύθια και τα κάτοπτρα, αν έχετε ταξιδέψει με χάρτη ή χωρίς, σε ασύλληπτους λαβυρίνθους του νου και σε ασπρόμαυρες ιστορίες, αν βάζετε στο repeat #tasketa, αν σας αρέσει να τραγουδάτε μαζί με το πλήθος για τέσσερις ώρες.

Επιστροφή για όλους λοιπόν στις αρχές του 2023 και από Δευτέρα σε Δευτέρα μαζί με τον Σωκράτη Μάλαμα στην κεντρική σκηνή του «Σταυρού του Νότου».

Σωκράτης Μάλαμας

Κεντρική Σκηνή – Σταυρός του Νότου
Θαρύπου 37, Νέος Κόσμος

Ώρα Έναρξης: 21:30
Ώρα Προσέλευσης: 20:30.

Προπώληση εισιτηρίων στο viva.gr.
Πώληση εισιτηρίων θέασης την ίδια μέρα στο ταμείο του καταστήματος.
Για κράτηση θέσης καθημένου σε τραπέζι επικοινωνείτε στο τηλ. 210 9226975.

ΠΗΓΗ

«Είμαι τραγουδίστρια από την κορυφή ως τα νύχια» – Hit Channel

Η Ρένα Μόρφη έδωσε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στο περιοδικό «Gala».

Η Ρένα Μόρφη έχει την αχλή της παλαιάς κοπής λαϊκής σταρ, αλλά το μυαλό μιας σύγχρονης -ίσως ακόμα και μπροστά από την εποχή της- γυναίκας. Ναι, ενσαρκώνει έναν γοητευτικό και σπάνιο συνδυασμό. Αλλά δεν θέλει να το κάνει θέμα.

Αν, ελέω των ημερών, ζητήσεις από τη Ρένα Μόρφη να ανατρέξει σε μια χριστουγεννιάτικη ανάμνηση, θα σου πει για τον ιπτάμενο Αϊ-Βασίλη των παιδικών χρόνων της.

«Ο πατέρας μου είναι απόστρατος πιλότος. Κάθε χρόνο, λοιπόν, την τελευταία εργάσιμη μέρα του Δεκεμβρίου, πηγαίναμε στο στρατόπεδο όπου υπηρετούσε, κατέβαινε ο Αϊ-Βασίλης με το ελικόπτερο -κάποιος ΟΥΚάς που μάλλον θα έπαιρνε τιμητική μετά- και μας μοίραζε τα δώρα», εξιστορεί.

Η Ρένα Μόρφη είπε ότι και φέτος θα επαναλάβει αυτή τη χριστουγεννιάτικη ιεροτελεστία.

Αυτή τη φορά με την ίδια στον ρόλο της μητέρας. Ναι, ένα από τα παράδοξα ενός δημοσίου προσώπου με εβδομαδιαία παρουσία στην τηλεόραση τα τελευταία δύο χρόνια είναι πως έζησε το θαύμα της μητρότητας χωρίς κανείς να υποψιαστεί το παραμικρό.

«Κάναμε γύρισμα ακόμα και στον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης μου», λέει σε συνέντευξή της στο περιοδικό Gala. Αλλά η Ρένα Μόρφη δεν θέλει να μιλά -και πολύ περισσότερο να φλυαρεί- για την ιδιωτική ζωή της, γιατί δεν έχει την άδεια του ανθρώπου για τον οποίο μιλά και συνεπώς εκθέτει, δηλαδή την κόρη της.

Ευτυχώς, για εκείνην μα και για εμάς, υπάρχουν πολλά άλλα να συζητήσει κανείς μαζί της.

Για την τρίτη χρονιά του «Μουσικού Κουτιού», της πιο καλαίσθητης ψυχαγωγικής εκπομπής στην ελληνική τηλεόραση, για την εικόνα και τον ρόλο των κοινωνικών δικτύων στην επιτυχία ή στην αποτυχία ενός καλλιτέχνη.

Για τη συνεργασία και τη φιλία της με τον Φοίβο Δεληβοριά που επανεπιβεβαίωσαν με την πιο πρόσφατη κυκλοφορία της, το τραγούδι «Δε Με Ξέρεις», για τις 24 χώρες στις οποίες περιόδευσε με τους Imam Baildi και βέβαια για εκείνη τη συναυλία στο φεστιβάλ South by Southwest (SXSW) στο Τέξας όπου εμφανίστηκε κάποτε με δανεικό κραγιόν. Τελικά, λέει, άξιζε τον κόπο.

Gala: Τρίτη χρονιά στην τηλεόραση. Σε έχει ζορίσει η αναγνωρισιμότητα, η μεγέθυνση που φέρνει το μέσο;

Ρένα Μόρφη: «Οχι, γιατί να με ζορίσει; Νομίζω ότι παίζει ρόλο ο τρόπος με τον οποίο προβαλλόμαστε. Εκείνο που παρατηρώ και απολαμβάνω είναι η αγάπη των θεατών/ακροατών. Στην πραγματικότητα δεν έχει αλλάξει τίποτα στην καθημερινότητά μου. Δεν θα προσέξω περισσότερο για να βγω από το σπίτι. Πολλές φορές νομίζω ότι η καθημερινή μου εμφάνιση είναι απογοητευτική για τους άλλους. (γελάει) Είμαι ο ίδιος άνθρωπος που ήμουν πάντα.»

Οταν ξεκινούσε η εκπομπή, φανταζόσουν την απήχηση;

«Η αλήθεια είναι ότι προοριζόταν για μία χρονιά. Ομως η αγάπη και η αποδοχή ήταν παραπάνω από το σχέδιο, γι’ αυτό και συνεχίστηκε. Με εξέπληξε ευχάριστα. Ξέρεις, η εκπομπή ξεκίνησε να προβάλλεται την περίοδο της πανδημίας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν είχαμε ιδέα για την ανταπόκριση που είχε.

Όταν βγήκαμε ξανά έξω από τα σπίτια μας, εκείνο το καλοκαίρι, την καταλάβαμε. Εκείνο που με ενδιαφέρει κυρίως είναι ότι η εκπομπή έχει διατηρήσει το καλλιτεχνικό της νόημα. Αυτό για μένα παίζει κυρίαρχο ρόλο. Αν δεν υπάρχει καλλιτεχνικό ενδιαφέρον από τους ίδιους τους συντελεστές, σιγά-σιγά η ποιότητα θα πέφτει. Γι’ αυτό και νομίζω ότι τρία χρόνια είναι καλά.»

Είναι εύκολο να είναι κανείς καλλιτέχνης στην Ελλάδα σήμερα;

«Είναι εύκολο να είναι κανείς οτιδήποτε στην Ελλάδα σήμερα; Η εποχή είναι αυτή που περνάει κρίση, όχι μια συγκεκριμένη γενιά ή ένα συγκεκριμένο επάγγελμα. Βρισκόμαστε σε μια αλληλουχία κρίσεων εδώ και πάνω από μια δεκαετία. Το πρόβλημα μπορεί να αλλάζει μορφή, αλλά πάντα λειτουργεί ως ανασταλτικός παράγοντας στην ανάπτυξη καθενός μας.»

Μάθαμε να ζούμε με τις κρίσεις;

«Δεν θα ήθελα να το βλέπω έτσι. Θέλω πάντα να πιστεύω ότι υπάρχει ελπίδα και ότι κάθε “συμφορά” που μας βρίσκει θα είναι η τελευταία.»

Αλήθεια, πώς είναι να ακούς τις αφηγήσεις καλεσμένων της εκπομπής που έχουν ζήσει μυθικές στιγμές; Αυτό που λέμε αποθέωση, καλλιτεχνική, αλλά και οικονομική.

«Γκρινιάζω συνέχεια. Και λέω στους καλεσμένους να σταματήσουν να λένε αυτές τις ιστορίες γιατί μας σκανδαλίζουν (γελάει).»

Είναι άβολο; Περίεργο;

«Νομίζω ότι είναι πιο περίεργο για έναν άνθρωπο που έχει ζήσει την πρότερη κατάσταση να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, παρά για τη δική μας γενιά που βρεθήκαμε στη μετάβαση και δεν γνωρίσαμε ποτέ το πριν. Βλέπω τους νέους να βρίσκουν εναλλακτικούς δρόμους επικοινωνίας και επιτυχίας. Εκ των πραγμάτων αυτό το πράγμα δεν έχει το ίδιο οικονομικό αντίκρισμα.

Λέμε συνέχεια ότι αγαπάμε και παθιαζόμαστε με αυτό που κάνουμε, αλλά είναι επιλογή και απόφαση να το κάνεις αυτό επάγγελμα. Σημαίνει ότι επιλέγεις να ζήσεις από αυτό. Πολλές φορές όταν μιλάμε για το πόσα λεφτά έβγαζαν οι καλλιτέχνες παλιά και πόσα τώρα μπορεί να ακούγεται πεζό, αλλά είναι ένα κεντρικό κομμάτι για τον βιοπορισμό.

Είμαστε σε μια εποχή όπου δεν υπάρχει ούτως ή άλλως αφθονία. Οπότε μαθαίνουμε να είμαστε χαρούμενοι και ευτυχισμένοι με πάρα πολύ λιγότερα. Και αυτό μπορεί να είναι και καλό.»

Υπάρχει όμως αφθονία εικόνας και πληροφορίας. Τα social media παίζουν ρόλο στην εικόνα ενός καλλιτέχνη;

«Μόνο».

Εσύ τα χρησιμοποιείς; Τα αξιοποιείς;

«Προσπαθώ, αλλά δεν είμαι καλή. Ολοι είμαστε νάρκισσοι. Κάποιοι έχουμε μεγαλύτερο απόθεμα και κάποιοι λιγότερο. Ούτε το ένα ούτε το άλλο είναι κακό. Θα ήθελα να μπορώ να βγάζω selfies και να μου αρέσω και να γίνεται όλο αυτό. Αλλά δεν μπορώ να το κάνω. Δεν μου βγαίνει καθόλου. Και δεν ξέρω αν είναι και σωστό να βομβαρδίζεις τον άλλο με τόση προσωπική πληροφορία η οποία δεν τον ενδιαφέρει στ’ αλήθεια.

Κακά τα ψέματα, σε ένα προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα το να ποστάρεις μόνο τη δουλειά σου δεν έχει τόσο ενδιαφέρον. Με το να δημοσιεύεις πράγματα από την προσωπική ζωή σου γίνεσαι πιο προσιτός στον θεατή, στον καταναλωτή, αλλά για μένα το να παρακολουθείς τις ζωές των άλλων είναι τελικά ένας αποπροσανατολισμός από τη δική σου ζωή.

Το λέω από προσωπική εμπειρία. Κι εγώ το ζω έτσι και το ψυχαναλύω μέσα μου. Γιατί θέλω να ξέρω ανά πάσα στιγμή τι κάνει ή πού τρώει ο άλλος. Ο τρόπος που χρησιμοποιώ εγώ τα κοινωνικά δίκτυα είναι κάπου στη μέση. Προσπαθώ να είμαι διακριτική προς τους ανθρώπους και προστατευτική για την προσωπική μου ζωή.»

Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι είσαι υπερπροστατευτική.

«Κακό είναι;»

Καθόλου. Απλώς σκέφτομαι, λόγου χάρη, ότι έγινες μητέρα και δεν το πήρε κανείς είδηση.

«Είδες; Αμα θέλεις, γίνεται. Η αλήθεια είναι ότι η είδηση της εγκυμοσύνης είχε διαρρεύσει και ήταν κάτι που με είχε πληγώσει γιατί και για ιατρικούς λόγους ήταν πολύ νωρίς. Για να είμαι ειλικρινής, όταν κυκλοφόρησε η είδηση στα social media επικοινώνησα με πολλούς δημοσιογράφους και παρουσιαστές στην τηλεόραση ζητώντας να προστατεύσουν αυτή την πληροφορία. Δεν υπήρξε ένας που να αρνήθηκε. Και τους ευχαριστώ γι’ αυτό.»

Είσαι σεμνή; Ταπεινή; Κρυψίνους;

«Δεν πιστεύω ότι ενδιαφέρει κανέναν στ’ αλήθεια το αν έχω παιδί, αν είμαι παντρεμένη, αν έχω χωρίσει. Δεν είμαι η μοναδική γυναίκα που έχει παιδάκι. Δεν αισθάνομαι ξεχωριστή.

Σε σχέση με την εγκυμοσύνη, ο βασικός λόγος ήταν ότι δεν ήταν κάτι που αφορούσε μόνο εμένα. Δεν πήγα να φτιάξω τα νύχια μου για να τα δείξω στο Instagram. Αφορά και μια άλλη ζωή, έναν άλλο άνθρωπο την άδεια του οποίου δεν έχω, και άρα δεν μπορώ να τον εκθέτω παρά τη θέλησή του.»

Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση, ειδικά σε μια περίοδο όπου πολλοί μεταχειρίζονται τα μωρά ως αξεσουάρ.

«Καθένας διαχειρίζεται την προσωπική του ζωή με τον τρόπο που κρίνει σωστό. Δεν κρίνω τον διπλανό που μπορεί να βγάλει φωτογραφία το μωρό του. Απλώς δεν θα ήθελα μια μέρα η κόρη μου να γυρίσει και να μου πει: “Από πού κι ως πού με πρόβαλλες;”»

Πώς ζεις την εμπειρία της μητρότητας;

«Θα σου απαντήσω αυτό που σου είπα πριν από λίγο. Σίγουρα μπορείς να γράψεις ότι δεν κοιμάμαι. Τώρα πια η ημέρα μου ξεκινάει από τις 6:30 το πρωί και τελειώνει στη 1 το πρωί.»

Μετάνιωσες ποτέ που έγινες τραγουδίστρια;

«Δεν έχω έρθει ακόμα σε αυτό το σημείο. Αλλά έχω αναγνωρίσει ότι είναι πρόκληση το πάθος και την αγάπη σου να το κάνεις επάγγελμα. Βλέπω από πολλούς φίλους που η δουλειά τους δεν είναι το μεράκι τους. Γυρνάνε, για παράδειγμα, σπίτι από τη δουλειά και παίζουν μουσική.

Εμείς που κάναμε αυτό που αγαπάμε επάγγελμα, υπάρχουν άραγε στιγμές που θέλουμε να ξεφύγουμε από αυτό; Είναι σωστό; Μπαίνω σε ένα συναισθηματικό παιχνίδι. Σίγουρα δεν ξέρω αυτή τη στιγμή τι άλλο θα μπορούσα να κάνω. Από την κορφή ως τα νύχια είμαι τραγουδίστρια.»

Απομυθοποιήσεις έχεις κάνει;

«Οχι. Θα έλεγα μάλιστα ότι οι άνθρωποι με τους οποίους έχω συνεργαστεί και έχω επαφή έχουν μεγαλώσει κι άλλο τον μύθο τους μέσα μου. Μου έχει συμβεί και με τον Φοίβο Δεληβοριά, αλλά και με τον Νίκο Πορτοκάλογλου. Είμαι χαρούμενη που δεν έχω αναλωθεί σε συνεργασίες και επαφές που θα με απογοήτευαν.»

Επιλεκτική δηλαδή;

«Πάρα πολύ. Ισως υπερβολικά.»

Σου έχει κοστίσει στο να κάνεις πιο γρήγορα περισσότερα πράγματα;

«Ναι. Πιστεύω πως αν είχα δημόσιες σχέσεις, ίσως κάποια πράγματα να γίνονταν πιο γρήγορα ή πιο εύκολα. Από συστολή δεν έχω. Σκέψου ότι θέλω να πάω σε ένα live και ντρέπομαι μήπως νομίσει ο καλλιτέχνης ότι πηγαίνω για να με σηκώσει να τραγουδήσω.»

Τόσο ντροπαλή;

«Είμαι τελικά. Εχω τη συστολή ότι δεν θέλω ο άλλος να νομίζει πως θέλω κάτι από εκείνον, ότι υπάρχει σκοπιμότητα.»

Καταλαβαίνω ότι έχεις πει πολλά όχι.

«Πολλά και πολλές φορές. Μου έχουν ζητήσει να κάνω πράγματα που δεν ήθελα. Και δεν μετάνιωσα που δεν τα έκανα.»

Δύσκολο να είσαι εσύ σε μια εποχή που όλοι θέλουμε να είμαστε κάποιοι άλλοι.

«Συμφωνώ. Γι’ αυτό πιστεύω ότι τα κοινωνικά δίκτυα κάνουν κακό. Προσπαθείς να είσαι αυτό που βλέπεις. Κι αυτό επιφέρει δυστυχία. Πιστεύω ότι πριν από την υπερπληροφόρηση από το διαδίκτυο ο άνθρωπος μπορούσε να επιλέξει πιο εύκολα την ταυτότητά του. Τώρα υπάρχει τρομερή διάσπαση.»

Είναι προϊόν βιωματικού ρεπορτάζ αυτό;

«Δεν θα τα έλεγα, αν δεν ήμουν παθούσα. Πολλές φορές λέω έχω δύο ώρες να διαβάσω ένα βιβλίο και τελικά παρασύρομαι στο scrolling. Ωσπου κοιμάμαι.»

Κάποια ανάμνησή σου από τις περιοδείες σου με τους Imam Baildi;

«Είναι πολλές. Σκέψου ότι μέσα σε μόλις έξι χρόνια παίξαμε σε 24 χώρες. Σίγουρα θα θυμάμαι για πάντα την περιπέτειά μας για να φτάσουμε στο Τέξας όπου παίζαμε στο South by Southwest το 2015.

Ηταν Μάρτιος και ήταν μία από τις ελάχιστες φορές που έκλεισε το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης λόγω κακοκαιρίας. Γυρίσαμε τη μισή υφήλιο για να φτάσουμε. Και τελικά προσγειωθήκαμε χωρίς βαλίτσες, ψωνίσαμε ρούχα από εκεί, πήγαμε στο live άυπνοι.

Θυμάμαι βγήκα να τραγουδήσω με δανεικό κραγιόν. Αλλά πήραμε καλές κριτικές. Οπότε μάλλον άξιζε η ταλαιπωρία.»

Πηγή: protothema.gr



ΠΗΓΗ

Πέθανε ο στιχουργός του «Αν Είσαι Ένα Αστέρι» – Το αντίο του Νίκου Βέρτη – Hit Channel

Ο Γιώργος Τσοπάνης ήταν ένας από τους στενούς συνεργάτες του Νίκου Βέρτη τα τελευταία χρόνια.

Πέθανε ο γνωστός στιχουργός Γιώργος Τσοπάνης, βυθίζοντας στη θλίψη τον καλλιτεχνικό κόσμο.

Ο Γιώργος Τσοπάνης ήταν και στενός συνεργάτης του Νίκου Βέρτη. Ήταν μάλιστα, εκείνος που κρυβόταν πίσω από πάρα πολλές μεγάλες επιτυχίες του δημοφιλούς τραγουδιστή, μεταξύ των οποίων και το «Αν Είσαι Ένα Αστέρι».

Ο στιχουργός είχε στο ενεργητικό του πολλές αγαπημένες επιτυχίες, όπως το «Μην Αργείς» και το «Ένα Ψέμα» σε συνεργασία με τον Νίκο Βέρτη, αλλά και με άλλους γνωστούς καλλιτέχνες, όπως το «Έτσι Σ’ Αγάπησα» του Βασίλη Καρρά, το «Εγώ Για Σένα» και «Η Αγάπη Αυτή» του Χρήστου Χολίδη, μεταξύ πολλών άλλων.

Ο Γιώργος Τσοπάνης συνεργάστηκε επίσης κατά τη διάρκεια της καριέρας του και με άλλους καλλιτέχνες όπως η Νατάσα Θεοδωρίδου, ο Γιάννης Πλούταρχος και άλλους.

Ο Νίκος Βέρτης φρόντισε να  αποχαιρετήσει τον Γιώργο Τσοπάνη με μία συγκινητική ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα.

Ειδικότερα, ο τραγουδιστής δημοσίευσε μια κοινή  φωτογραφία τους στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram και στη λεζάντα έγραψε:

«Γιώργο μου, αγαπημένε μου, γλυκέ και ευαίσθητε άνθρωπε, καλό ταξίδι … Με τον Γιώργο γράψαμε παρέα πολύ όμορφα τραγούδια που αγαπήθηκαν πολύ! Όμως μου έγραψε παρέα με τον Κυριάκο (Παπαδόπουλο) το πολύ αγαπημένο “Αν Είσαι Ένα Αστέρι”! Από σήμερα λοιπόν προστέθηκε ακόμα ένα αστέρι στον ουρανό».

Η αιτία θανάτου του Γιώργου Τσοπάνη δεν έχει γίνει γνωστή μέχρι αυτή τη στιγμή.

 



ΠΗΓΗ

Ο Δημήτρης Μπάσης ζωντανά στο «Arch Club» – Special guests οι Εκείνος + Εκείνος – Hit Channel

Ο Δημήτρης Μπάσης συναντιέται για πρώτη φορά επί σκηνής με το συγκρότημα Εκείνος & Εκείνος.

Το Σάββατο 7 Ιανουαρίου ο Δημήτρης Μπάσης μας υποδέχεται στο «ARCH Club – Live Stage».

Ο Δημήτρης Μπάσης, φέτος συμπληρώνει 25 χρόνια καλλιτεχνικής πορείας. Ένα μουσικό ταξίδι γεμάτο από τραγούδια – επιτυχίες της προσωπικής του δισκογραφίας, κορυφαίες συνεργασίες, καθώς και πολυάριθμες live εμφανίσεις σε ξεχωριστά θέατρα και συναυλιακούς χώρους σε όλο τον κόσμο.

Το ιδιαίτερο ηχόχρωμα της φωνής του σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές ερμηνευτικές ικανότητές του, τον καθιστούν ως έναν από τους σημαντικότερους λαϊκούς ερμηνευτές της γενιάς του.

Μια συναυλία – αναδρομή από το χτες στο σήμερα, από τα «Χαμοπούλια» μέχρι το «Κάθε Μέρα», «Τ’ Ανίκητα» και τις «Πύρινες Καρδιές» που ντύνουν μουσικά την άκρως επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά «Σασμός».

Ο Δημήτρης Μπάσης συναντιέται για πρώτη φορά επί σκηνής με το συγκρότημα Εκείνος & Εκείνος.

Το αγαπημένο συγκρότημα που πρωταγωνίστησε στη δεκαετία του ’90 θα παρουσιάσει ένα μοναδικό στιγμιότυπο – γιορτής και νοσταλγίας – θυμίζοντας μας όλες τις μεγάλες τους επιτυχίες όπως: «Χειμωνιάτικα Μπαρ», «Χρώματα», «το Πάθος», «Δεν θυμάσαι», «Είσαι Ό, τι Έχω», «Τα Λόγια Κομμάτια» κ.ά.

Μαζί τους η Kalliope, μία ερμηνεύτρια της νέας γενιάς η οποία μόλις κυκλοφόρησε το νέο τραγούδι της με τίτλο «Γιασεμάκι».

Ο Δημήτρης Μπάσης υποδέχεται τους Εκείνος κι Εκείνος σε μια μουσική παράσταση που τα έχει όλα: τραγούδια κορυφαίων δημιουργών, αυθεντική διασκέδαση, πάρτι και νοσταλγία.

Μαζί τους οι μουσικοί: Τάσος Αθανασιάς (ακορντεόν/πλήκτρα), Γιάννης Σινάνης (μπουζούκι), Μιχάλης Ατσάλης (κιθάρα/φωνή), Γιάννης Τσουμπρής (τύμπανα), Σταύρος Καβαλιεράτος (μπάσο) και Κωνσταντίνος Λάζος (γκάιντα/κλαρίνο).

Arch Club – Live Stage
(πρώην Αρχιτεκτονική)

Ελασιδών 6, Γκάζι

Σάββατο 7 Ιανουαρίου
Οι πόρτες ανοίγουν: 21:00

Η προπώληση εισιτηρίων πραγματοποιείται μέσω www.viva.gr, 11876 και του δικτύου των μεταπωλητών του Viva. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, συνιστάται η επικοινωνία με το χώρο για κράτηση θέσεων.

Πληροφορίες/Κρατήσεις: 6983 803 547

ΠΗΓΗ

Στο No. 1 το «Ποιος Τυχερός» του Γιώργου Σαμπάνη (52/2022) – Hit Channel

Τα 20 ελληνικά τραγούδια με τις περισσότερες ραδιοφωνικές μεταδόσεις την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε, σύμφωνα με το Official IFPI Airplay Chart powered by Media Inspector.

Στο No. 1 του Ελληνικού Airplay Chart ανεβαίνει για πρώτη φορά το τραγούδι «Ποιος Τυχερός» του Γιώργου Σαμπάνη.

Ταυτόχρονα, το «Ποιος Τυχερός» κυριαρχεί για πρώτη φορά και στο Νο. 1 του Μικτού Airplay Chart με τις συνδυασμένες ραδιοφωνικές μεταδόσεις ελληνικού και διεθνούς ρεπερτορίου.

Το «Ποιος Τυχερός» είναι το τρίτο συνεχόμενο και το έκτο από τα τελευταία επτά τραγούδια του Γιώργου Σαμπάνη που κυριαρχεί στο No. 1 του Ελληνικού Airplay Chart.

Στην κορυφή βρέθηκαν προηγουμένως οι επιτυχίες «Γεννημένη» (9 εβδομάδες στο No. 1), «Άσε Με Να Σε Προσέχω» (8 εβδομάδες στο No. 1), «Τίποτα» (8 εβδομάδες στο No. 1), «Αυτό Που Αγαπάς» με τον Πάνο Κατσιμίχα (2 εβδομάδες στο No. 1) και «Άγρια Θάλασσα» (6 εβδομάδες στο No. 1).

Νέες είσοδοι

«Να Είσαι Εκεί» – Μελίνα Ασλανίδου (No. 17)

Για τρίτη συνολικά εβδομάδα εμφανίζεται στο Top 20 του Ελληνικού Airplay Chart το «Να Είσαι Εκεί» της Μελίνας Ασλανίδου.

Η Μελίνα Ασλανίδου συμμετέχει στην επερχόμενη συλλογή για τα 20 χρόνια της Ελεάνας Βραχάλη στη δισκογραφία ερμηνεύοντας το αγαπημένο τραγούδι «Να Είσαι Εκεί».

Με την αγαπημένη σε όλους φωνή της ντύνει μία από τις θρυλικές και διαχρονικές μπαλάντες της σπουδαίας στιχουργού Ελεάνας Βραχάλη, σε μουσική του Μιχάλη Χατζηγιάννη, ο οποίος ερμήνευσε πρώτος το τραγούδι το 2006.

Παράλληλα, στο Top 20 του Ελληνικού Airplay Chart διατηρείται άλλο ένα τραγούδι από το επερχόμενο άλμπουμ – αφιέρωμα στην Ελεάνα Βραχάλη με τίτλο «Παιδί Το Δικό Σου».

Το «Εγώ Για Δύο», που ερμήνευσε πρώτη η Τάνια Τσανακλίδου, παραμένει στην κατάταξη με τη νέα εκτέλεση του τραγουδιού από τον Χρήστο Μάστορα.

Δείτε το Top 20 του Ελληνικού Airplay Chart στην επόμενη σελίδα.

ΠΗΓΗ

Τα τραγούδια με τις περισσότερες ραδιοφωνικές μεταδόσεις το 2022 – Hit Channel

Αυτά είναι τα τραγούδια με τις περισσότερες ραδιοφωνικές μεταδόσεις το 2022.

Στη δημοσιότητα δόθηκε από τη MediaInspector με την είσοδο του νέου έτους η λίστα με τα 200 ελληνικά και ξένα τραγούδια με τις περισσότερες ραδιοφωνικές μεταδόσεις στην Ελλάδα το 2022.

Μετά από πέντε συνεχόμενες χρονιές όπου ένα τραγούδι του διεθνούς ρεπερτορίου κατακτά τον τίτλο του τραγουδιού με τις περισσότερες ραδιοφωνικές μεταδόσεις της χρονιάς, το 2022 τη σκυτάλη παίρνει ένα ελληνικό τραγούδι.

Το τραγούδι με τις περισσότερες ραδιοφωνικές μεταδόσεις το 2022 ήταν το «Αμαρτίες» της Αναστασίας, το οποίο κυριάρχησε πέντε (5) συνεχόμενες εβδομάδες στο No. 1 του Μικτού Airplay Chart και έξι (6) συνεχόμενες εβδομάδες στο No. 1 του Ελληνικού Airplay Chart τη χρονιά που μόλις ολοκληρώθηκε.

Πρόκειται αναμφίβολα για μία εξαιρετική χρονιά για την Αναστασία. Το «Αμαρτίες» ήταν το πρώτο τραγούδι που κυκλοφόρησε η Αναστασία και το πρώτο τραγούδι της που έκανε είσοδο στο Top 20 του Airplay Chart για να κατακτήσει τελικά την πρώτη θέση στη λίστα με τα τραγούδια με τις περισσότερες μεταδόσεις στα ελληνικά ραδιόφωνα το 2022.

Δείτε παρακάτω ποια ήταν τα 20 ελληνικά και ξένα τραγούδια με τις περισσότερες ραδιοφωνικές μεταδόσεις το 2022.

1. Αμαρτίες – Αναστασία (Minos EMI / Universal)
2. As It Was – Harry Styles (Panik/Sony)
3. Bad Habits – Ed Sheeran (Cobalt/Warner)
4. Cold Heart (PNAU Remix) – Elton John & Dua Lipa (Minos EMI / Universal)
5. Άσε Με Να Σε Προσέχω – Σαμπάνης Γιώργος (Cobalt)
6. Τίποτα Εσύ – Αργυρός Κωνσταντίνος (Panik)
7. Γεννημένη – Σαμπάνης Γιώργος (Cobalt)
8. Beggin’ – Måneskin (Panik/Sony)
9. Αν – Μάστορας Χρήστος (Panik)
10. Moth To A Flame – Swedish House Mafia & The Weeknd (Minos EMI / Universal)

11. Fotia – Evangelia & Φουρέιρα Ελένη (Panik/Sony)
12. Από Έρωτα – Οικονομόπουλος Νίκος (Heaven)
13. Shivers – Ed Sheeran (Cobalt/Warner)
14. Ηλιοβασίλεμα – Αργυρός Κωνσταντίνος & Light (Panik)
15. Τηλέφωνο – Josephine (Panik)
16. Θα Με Ζητάς (Θα Απουσιάζω) – Κιάμος Πάνος (Cobalt)
17. Παρ’ Τα Όλα Δικά Σου – Μαζωνάκης Γιώργος (Panik)
18. Αν Μ’ Ακούς – Μαζωνάκης Γιώργος (Minos EMI / Universal)
19. Do It To It – Acraze ft. Cherish (Minos EMI / Universal)
20. Ελεύθερος – Αργυρός Κωνσταντίνος (Panik)

Τα 20 ελληνικά τραγούδια με τις περισσότερες μεταδόσεις το 2022

Το ελληνικό τραγούδι με τις περισσότερες ραδιοφωνικές μεταδόσεις το 2022 ήταν το «Αμαρτίες» της Αναστασίας.

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός είναι ο καλλιτέχνης με τα περισσότερα τραγούδια στο Top 20 των ραδιοφωνικών μεταδόσεων για το ελληνικό ρεπερτόριο το 2022, καθώς στη λίστα εντοπίζονται τέσσερα τραγούδια του: Τα «Τίποτα Εσύ», «Ηλιοβασίλεμα», «Ελεύθερος», και «Τελικά».

Ακολουθεί με τρία τραγούδια ο Νίκος Οικονομόπουλος («Από Έρωτα», «Όσο Τίποτα Σε Θέλω», «Πάλι Γύρισα»), ενώ δύο τραγούδια διαθέτει ο Γιώργος Μαζωνάκης («Παρ’ Τα Όλα Δικά Σου», «Αν Μ’ Ακούς»).

Δύο τραγούδια διαθέτει και ο Χρήστος Μάστορας: Το «Αν» ως σόλο καλλιτέχνης και το «Για Μένα Βράδιασε» με τις ΜΕΛΙSSES.

Δείτε παρακάτω ποια ήταν τα 20 ελληνικά τραγούδια με τις περισσότερες ραδιοφωνικές μεταδόσεις το 2022.

1. Αμαρτίες – Αναστασία (Minos EMI / Universal)
2. Άσε Με Να Σε Προσέχω – Σαμπάνης Γιώργος (Cobalt)
3. Τίποτα Εσύ – Αργυρός Κωνσταντίνος (Panik)
4. Γεννημένη – Σαμπάνης Γιώργος (Cobalt)
5. Αν – Μάστορας Χρήστος (Panik)
6. Από Έρωτα – Οικονομόπουλος Νίκος (Heaven)
7. Ηλιοβασίλεμα – Αργυρός Κωνσταντίνος & Light (Panik)
8. Τηλέφωνο – Josephine (Panik)
9. Θα Με Ζητάς (Θα Απουσιάζω) – Κιάμος Πάνος (Cobalt)

10. Παρ’ Τα Όλα Δικά Σου – Μαζωνάκης Γιώργος (Panik)
11. Αν Μ’ Ακούς – Μαζωνάκης Γιώργος (Minos EMI / Universal)
12. Ελεύθερος – Αργυρός Κωνσταντίνος (Panik)
13. Όσο Τίποτα Σε Θέλω – Οικονομόπουλος Νίκος (Heaven)
14. Έχω Έρωτα Μαζί Σου – Μακρόπουλος Νίκος (Sonar)
15. Σ’ Αγαπάω – Βέρτης Νίκος (Heaven)
16. Για Δυο – Stan & iLLEOo (Panik)
17. Πάλι Γύρισα – Οικονομόπουλος Νίκος (Heaven)
18. Τελικά – Αργυρός Κωνσταντίνος & Rack (Panik)
19. Εκδρομή (2022) – Χατζηγιάννης Μιχάλης & Τάμτα (Heaven)
20. Για Μένα Βράδιασε – ΜΕΛΙSSES (Panik)

Τα 20 ξένα τραγούδια με τις περισσότερες μεταδόσεις το 2022

Το τραγούδι που κατακτά την πρώτη θέση του ετήσιου Airplay Chart για το διεθνές ρεπερτόριο το 2022 είναι το «As It Was» του Harry Styles.

Το «As It Was» του Harry Styles κυριάρχησε στο No. 1 του Διεθνούς Airplay Chart στην Ελλάδα για τον ασύλληπτο αριθμό των 32 εβδομάδων, τις περισσότερες εβδομάδες από κάθε άλλο τραγούδι το 2022.

Οι καλλιτέχνες τα περισσότερα τραγούδια στο Top 20 των ραδιοφωνικών μεταδόσεων για το διεθνές ρεπερτόριο το 2022 είναι, διαθέτοντας από τρία (3) τραγούδια ο καθένας, ο Ed Sheeran («Bad Habits», «Shivers», «Bam Bam» με την Camila Cabello) και η Dua Lipa («Cold Heart» με τον Elton John, «Love Again», «Levitating»).

Δείτε παρακάτω ποια ήταν τα 20 ξένα τραγούδια με τις περισσότερες ραδιοφωνικές μεταδόσεις το 2022.

1. As It Was – Harry Styles (Panik/Sony)
2. Bad Habits – Ed Sheeran (Cobalt/Warner)
3. Cold Heart (PNAU Remix) – Elton John & Dua Lipa (Minos EMI / Universal)
4. Beggin’ – Måneskin (Panik/Sony)
5. Moth To A Flame – Swedish House Mafia & The Weeknd (Minos EMI / Universal)
6. Fotia – Evangelia & Φουρέιρα Ελένη (Panik/Sony)
7. Shivers – Ed Sheeran (Cobalt/Warner)
8. Do It To It – Acraze ft. Cherish (Minos EMI / Universal)
9. Love Nwantiti – Ckay ft. Ax’el & Dj Yo (Cobalt/Warner)
10. Heat Waves – Glass Animals (Minos EMI/Universal)

11. The Motto – Tiësto & Ava Max (Cobalt/Warner)
12. Love Again – Dua Lipa (Cobalt/Warner)
13. Bam Bam – Camila Cabello ft. Ed Sheeran (Panik/Sony)
14. Pepas – Farruko (Panik/Sony)
15. Twist in My Sobriety – Joanne (Minos EMI/Universal)
16. Ferrari – James Hype & Miggy Dela Rosa (Minos EMI/Universal)
17. Middle of The Night – Elley Duhé (Panik/Sony)
18. Can I Get It – Adele (Panik/Sony)
19. Levitating – Dua Lipa (Cobalt/Warner)
20. Enemy – Imagine Dragons (Minos EMI/Universal)

Η MediaInspector είναι ο αποκλειστικός συνεργάτης της Ένωσης Ελλήνων Παραγωγών Ηχογραφημάτων (IFPI) για την αποτύπωση του επίσημου πανελλαδικού airplay chart και αποτελεί τον επίσημο και μεγαλύτερο φορέα στην Ελλάδα καταγραφής, παρουσίασης και ανάλυσης σε πραγματικό χρόνο του προγράμματος των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών Αττικής, Θεσσαλονίκης, περιφέρειας και Κύπρου.

Δείτε την αναλυτική λίστα της MediaInspector με τα 200 τραγούδια με τις περισσότερες ραδιοφωνικές μεταδόσεις το 2022 παρακάτω.

ΠΗΓΗ

POPULAR